Ние знаем, че Бъдещия флагман на Alfa Romeo ще се произвежда в Канада. Днес обаче стана ясно, че фирмата окончателно е решила да премахне цифровата абревиатура в своите модели. От неназован източник работещ във фирмата е изтекла информация, че заместникът на - 166, който е спрян от производство от края на 2007г., ще носи името - DIVA
Известие
Collapse
No announcement yet.
Всичко за наследника на 166 - Alfa Romeo 169
Collapse
X
-
... "Съобщава се за нов - V6 бензинов агрегат разработен от Алфа, който ще разполага с - 284к.с. Той ще дебютира през 2011г., в модела - Giulia, който ще бъде наследник на сегашната - 159. Без проблеми този агрегат може да достигне мощност над - 370к.с., ако бъде снабден с две турбини. За сега предположението за използването на - 5.7 литровия - НЕМI, остават в сила. Определено може да се каже,че се очертават тежки дни за конкурентите на фирмата в премиум сегмента."...
Ето това чакам да чуя от доста време. След МиТо и Милано надеждата ми остана в наследниците на 159 и 166...
А вие за миг представяте ли си това да стане реалност (5.7 Хеми) и да върнат "задно" предаване ... Извинете ме но полетях към облаците нещо
Comment
-
Още от 2006-та имаше концепт и съм гледал това... http://www.youtube.com/watch?v=j4t2GW93Lm0
А ето я и Висконти - http://www.flickr.com/photos/adamols...n/photostream/Last edited by ACEHOB; d.m.y г., 13:45.
Comment
-
Alfa Romoe 169
Alfa Romeo най-вероятно ще произвежда луксозния си седан 169 в Северна Америка.
Автомобилът със задно предаване ще замени Alfa Romeo 166, като най-вероятно ще бъде произвеждан в канадският завод на Chrysler в Брамптън, където досега се сглобяваше Chrysler 300C. Европейският пазар ще бъде захранван също от производството на 169 в Канада.
Известната засега като Alfa Romeo 169 ще бъде сглобявана на изцяло нова платформа, разработена от Chrysler, която ще бъде използвана и от новото поколение на 300C, както и от Dodge Charger. Този автомобил ще бъде един от първите резултати от управлението на Fiat в Chrysler Group.
В бъдеще се очаква Alfa да си сътрудничи най-вече с Dodge, който е най-спортната марка в групата Chrysler. Очаква се в средата на ноември Fiat да съобщи конкретните планове за Chrysler Group. Много е вероятно новата платформа на Chrysler/Dodge за автомобили със задно предаване да бъде използвана и от новите Alfa Spider и Brera.
Все още няма официално съобщение за това, но стана ясно, че в момента в Alfa проучват възможностите Spider и Brerа да се върнат към задното предаване.
В замяна на това, Chrysler ще вземе три платформи за малки и средни автомобили от Fiat – „А” позната от 500 и Panda, „B” (Grande Punto) и „C”, която ще бъде използвана от Milano, заместникът на 147. По-късно платформа „C” в удължен вариант ще бъде използвана от новата Giulia, която ще замести 159. Има вероятност Giulia и Milano също да бъдат произвеждани в САЩ, но това все още не е потвърдено.
източник http://www.automedia.bg/
Comment
-
Не искам да измествам темата,колеги,кажете ми не ви ли допаде повечес числа да са си абревиатурите на модела?169 си ок,не че "дива",но пък числата май ми допадат повече.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеНе искам да измествам темата,колеги,кажете ми не ви ли допаде повечес числа да са си абревиатурите на модела?169 си ок,не че "дива",но пък числата май ми допадат повече.Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщениеДа но обикновенните хора примерно по лесно биха запомнили ДИВА или МИЛАНО отколкото 169 170 и тн.А и според мен е по-секси с имена.С имена е по-секси, ама с цифри звучи по-спортно
Лично на мен цифрите повече ми допадат, но и с имена ще ги приема
А пък в края на краищата едни от най-известните модели в историята на марката са с имена, а не номерирани
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Oще малко слухове:
We've already brought you word that Chrysler's LX platform was expected to underpin the next-gen Alfa Romeo 169 sedan, and a new report today claims that the 169 will be built in North America.
The report, which comes by way of Inside Line, says the Brampton, Ontario plant will be the most likely choice for consruction of the new Alfa since it is already where Chrysler builds the LX-based 300C. The report also states that it won't be the LX platform underpinning the 169, but an all-new Chrysler platform--one that will also form the basis of the next-gen 300C.
The Alfa Romeo version won't use the same engines, however, with the Italian marque getting its own suspension as well, helping to ensure there will be dynamic as well as aesthetic differences between the two cars. That will be important for U.S. buyers, but also because the 169 will be exported to Europe from North America, and Europeans don't share America's taste for soft and floaty large sedans.
Alfa's 169 is expected to start around the $40,000 mark in the U.S., and should target a position roughly equivalent to the Cadillac CTS and BMW 3-series in terms of features and output. One possible engine for the car could be a version of the new Pentastar 280-horsepower 3.6-liter V-6, though whether that would qualify as a unique powertrain for the Alfa model isn't yet clear. It's more likely that the Pentastar engine will be reserved for Chrysler and Fiat models, with the Alfa getting its own mill.
motorauthority
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
Comment